متضاد – مخالف تاریخ کاربران فروشگاه خبر

متضاد – مخالف: تاریخ کاربران فروشگاه خبر چند رسانه ای

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی آیا و چگونه؟ , زیاد کردن زنان ثروتمند در جهان

    برآورد می‌شود که مجموع ثروت شخصی زنان دنیا در سال 2020 به 72 تریلیون دلار برسد و سهم آنها از کل ثروت شخصی دنیا نیز به 32 درصد زیاد کردن یابد.

    آیا و چگونه؟ , زیاد کردن زنان ثروتمند در جهان

    زیاد کردن زنان ثروتمند در جهان؛ آیا و چگونه؟

    عبارات مهم : مردان

    برآورد می شود که مجموع ثروت شخصی زنان دنیا در سال 2020 به 72 تریلیون دلار برسد و سهم آنها از کل ثروت شخصی دنیا نیز به 32 درصد زیاد کردن یابد.

    به گزارش خبرآنلاین به نقل از اتاق ایران، هرروز گزارش های زیادی از سوی مجامع دانشگاهی و غیردانشگاهی دنیا در مورد تبعیض های جنسیتی علیه زنان در حوزه های متفاوت -از بهداشت و سلامت گرفته تا دستمزد و ارتقای شغلی- انتشار یافته و توجه کارشناسان و مردم عادی را به خود جلب می کنند.

    اگرچه نمی توان منکر وجود چنین تبعیض هایی در دنیای امروز شد ولی در عین حال جای بسی امیدواری است که به رغم همه مشکلات، در سال های اخیر شکاف جنسیتی حداقل در بعضی حوزه ها کم کردن یافته و همچنان روندی کاهشی را طی می کند. یکی از بااهمیت ترین حوزه هایی که شاهد اصلاح نسبتاً چشمگیر اوضاع زنان بوده، حوزه مالی هست. زنان امروز بیش از گذشته در بازارهای مالی حضور دارند و زیاد دست به سرمایه گذاری می زنند؛ ثروت آنها به میزان قابل توجهی زیاد کردن پیدا کرده است و مدیران و مشاوران سرمایه گذاری میل به زیادی جهت همکاری با آنها از خود نشان می دهند.

    آیا و چگونه؟ , زیاد کردن زنان ثروتمند در جهان

    بر اساس بررسی های گروه مشاوران سرمایه گذاری بوستون، در فاصله سال های 2010 تا 2015 مجموع ثروت شخصی زنان دنیا از 34 تریلیون دلار به 51 تریلیون دلار زیاد کردن یافته و سهم آنها از کل ثروت خصوصیجهان از 28 درصد به 30 درصد رسیده هست. از طرفی برآورد می شود که مجموع ثروت شخصی زنان دنیا در سال 2020 به 72 تریلیون دلار برسد و سهم آنها از کل ثروت شخصی دنیا نیز به 32 درصد زیاد کردن یابد. استمرار این روند باعث خواهد شد که در دهه های آتی نابرابری در ثروت بین زنان و مردان، به میزان قابل توجهی کم کردن یابد و حداقل در این حوزه خاص، فاصله بین آنها پر شود.

    یکی از دلایل زیاد کردن ثروت شخصی زنان در سال ها و دهه های اخیر -آن هم با نرخی بالاتر از قیمت رشد ثروت شخصی مردان- این است که زنان امروزی حضور فعال تری در بازار کار دارند و دستمزد مناسب تری در مقایسه با دهه های گذشته دریافت می کنند. مثلاً در آمریکا قیمت همکاری زنان از 34 درصد در سال 1950 به 57 درصد در سال 2016 رسیده هست. از طرفی زنان امروزی در قیاس با مادران خود، ثروت بیشتری را از همسرانشان -که معمولاً سن بیشتری دارند و میانگین امید به زندگی آنها نیز کمتر است- به ارث می برند و البته پدران و مادران امروزی نیز علی رغم نسل های گذشته، در وقت تقسیم ارثیه تفاوت کمتری بین دختران و پسران خود قائل می شوند.

    برآورد می‌شود که مجموع ثروت شخصی زنان دنیا در سال 2020 به 72 تریلیون دلار برسد و سهم آنها از کل ثروت شخصی دنیا نیز به 32 درصد زیاد کردن یابد.

    با توجه به اینکه آینده نگری می شود در سال های پیش رو روند صعودی قیمت همکاری زنان استمرار یابد و سهم آنها از ثروت های خانوادگی -ارث از والدین یا همسر- نیز همچنان رشد کند، می توان امیدوار بود که سهم زنان از ثروت شخصی در دنیا با سرعت بیشتری به سمت برابری با مردان پیش برود.

    این تحولات جهت مدیران سرمایه گذاری معنای مشخصی دارد؛ اکنون آنها می دانند که باید اطلاعات بیشتری در زمینه رفتارهای مالی و اقتصادی زنان کسب کنند. بر اساس نتیجه های پژوهش های میدانی، زنان ترجیح می دهند علی رغم مردان -که از معاملات پرتعداد و گاه پرریسک استقبال می کنند- دارایی های خریداری شده است را جهت مدت طولانی تری نگه دارند و تا حصول نتیجه مورد نظرشان صبر کنند؛ رویکردی که باعث شده است است مشاوران سرمایه گذاری تصور کنند زنان در قیاس با مردان، ریسک گریزتر هستند. از طرفی مردان معمولاً بیش از زنان ادعا می کنند که مفاهیم مالی را به خوبی متوجه می شوند و به همین علت ممکن است چنین به نظر برسد که آنها سواد مالی بیشتری دارند.

    بااین وجود، اگر بخواهیم نگاه دقیق تری به قضیه داشته باشیم، بهتر است بگوییم زنان آگاهی بیشتری در مورد ریسک دارند و در مورد توانایی های خود در درک مفاهیم مالی نیز کمتر اغراق می کنند. باربر و اودن، دو محقق برجسته حوزه مالیه رفتاری (behavioural finance)، طی پژوهشی در سال 2001 به این نتیجه رسیدند که عملکرد مالی زنان هر سال 1 نقطه درصد بهتر از مردان هست؛ به عبارتی زنان هر سال 1 درصد زیاد سود کسب می کنند که با توجه به قیمت پایین سود در کشورهای پیشرفته، رقم خوبی محسوب می شود. باربر و اودن در تفسیر نتیجه های پژوهش خود به این توصیه اشاره کردند که بااهمیت ترین عامل عملکرد ضعیف تر مردان در حوزه سرمایه گذاری، اعتمادبه نفس بیش از حد آنها است که باعث می شود دست به معاملات نسنجیده بزنند.

    آیا و چگونه؟ , زیاد کردن زنان ثروتمند در جهان

    یک تفاوت مهم دیگر بین زنان و مردان در حوزه سرمایه گذاری این است که مردان معمولاً کسب سودی بالاتر از سود میانگین بازار را نشانه مهم خود می دانند، درحالی که زنان اغلب میل به دارند که اهداف مالی خاصی -مثلاً خرید مسکن در یک افق زمانی مشخص و یا بازنشستگی در سن 60 سالگی- را جهت خود در نظر بگیرند، بدون اینکه بخواهند عملکرد خود را با کلیت بازار مقایسه کنند. از طرفی زنان ثروتمند بیش از مردان هم رده خود ترجیح می دهند که از خدمات مشاوره مالی استفاده کنند؛ هرچند میزان رضایت آنها از این خدمات، در قیاس با مردان کمتر هست. نتیجه های مطالعات مؤسسه مشاوره سرمایه گذاری Econsult در سال 2016 نشان می دهد که 62 درصد از زنانی که مدیریت سرمایه های خود را به افراد یا مؤسسات متخصص در این زمینه محول کرده اند، در فکر سپردن مدیریت سرمایه های خود به سایر افراد یا مؤسسات مربوطه هستند؛ درحالی که این نسبت جهت مردان تنها 44 درصد است.

    اخیراً تعدادی از مؤسسات مشاوره و مدیریت سرمایه گذاری، جذب سرمایه های زنان ثروتمند را بااهمیت ترین اولویت خود قرار داده اند؛ مؤسسه Elvest یکی از این مؤسسات است که با شعار «مانند یک زن سرمایه گذاری کنید» وارد عمل شده است هست. در بعضی مؤسسات مدیریت سرمایه نیز استخدام مشاوران زن در دستور کار قرار گرفته و تیم های خاص ای نیز جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان زن تشکیل شده است هست. بعضی دیگر نیز در تبلیغات خود نام مشاوران مالی زن را برجسته تر نموده اند.

    برآورد می‌شود که مجموع ثروت شخصی زنان دنیا در سال 2020 به 72 تریلیون دلار برسد و سهم آنها از کل ثروت شخصی دنیا نیز به 32 درصد زیاد کردن یابد.

    ناتاشا پاپ، از مدیران ارشد شرکت خدمات مالی گلدمن ساکس، در این خصوص می گوید: «برای کسب وکار ما بسیار مهم است که بتوانیم روند رو به رشد ثروت زنان را تشخیص دهیم و واکنشی مناسب به آن داشته باشیم. این تصویر العمل چیزی فراتر از ارتباط بهتر با زنان خواهد بود. ما باید بدانیم که زنان، به خاص زنان جوان، زیاد به دنبال مشاورانی می گردند که قادر باشند آنها را در سرمایه گذاری بر اساس ارزش های خاص خودشان، راهنمایی کنند».

    یافته های یک پژوهش میدانی که اخیراً به وسیله شرکت خدمات مالی و بانکداری مورگان استنلی به انجام رسیده هست، نشان می دهد که 84 درصد از زنان به سرمایه گذاری پایدار علاقه مند هستند؛ یعنی علاوه بر سودآوری، مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی را نیز در نظر می گیرند. این نسبت جهت مردان حدود 67 درصد گزارش شده است است.

    آیا و چگونه؟ , زیاد کردن زنان ثروتمند در جهان

    متیو پوتسکی، مدیر شرکت مدیریت سرمایه گذاری تریلیوم که در حوزه سرمایه گذاری پایدار فعالیت دارد، می گوید حدود دو سوم از مشتریان حقیقی این شرکت را زنان تشکیل می دهند. جولیا بالاندینا که یک مشاور حرفه ای در زمینه سرمایه گذاری پایدار است نیز به توصیه جالب تری اشاره می کند: «زنان معمولاً در قیاس با مردان اعتماد به نفس کمتری جهت سرمایه گذاری ثروت هایی که به ارث برده اند، دارند. ولی هنگامی که پای سرمایه گذاری با آثار مثبت اجتماعی در میان باشد، زنان جهت پذیرفتن ریسک پیش قدم می شوند».

    واژه های کلیدی: مردان | مدیریت | زنان و مردان | سرمایه گذاری | سرمایه گذاری | اخبار اقتصادی و بازرگانی

    آیا و چگونه؟ , زیاد کردن زنان ثروتمند در جهان

    آیا و چگونه؟ , زیاد کردن زنان ثروتمند در جهان


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار