متضاد – مخالف تاریخ کاربران فروشگاه خبر

متضاد – مخالف: تاریخ کاربران فروشگاه خبر چند رسانه ای

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی توزیع رفاه‌کارت یک میلیونی از شهریور ، افزایش وام مهم بازنشستگان

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبرهای خوبی راجع به وام مهم بازنشستگان داشت و اعلام کرد: با همکاری بانک صادرات شمار وام گیرندگان از ۳۰۰ هزار به ۴۰۰ هزار نفر و مب

    توزیع رفاه‌کارت یک میلیونی از شهریور ، افزایش وام مهم بازنشستگان

    افزایش وام مهم بازنشستگان/ توزیع رفاه کارت یک میلیونی از شهریور

    عبارات مهم : صندوق

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبرهای خوبی راجع به وام مهم بازنشستگان داشت و اعلام کرد: با همکاری بانک صادرات شمار وام گیرندگان از ۳۰۰ هزار به ۴۰۰ هزار نفر و مبلغ آن از ۴ به ۵ میلیون تومان زیاد کردن می یابد و از شهریور ماه ۵ میلیون وام به ۴۰۰ هزار بازنشسته تعلق می گیرد.

    به گزارش ایسنا، جمشید تقی زاده در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه این صندوق دومین بنگاه بزرگ کشوری با حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته تحت پوشش است گفت: ۵۶ درصد بازنشستگان را فرهنگیان تشکیل می دهند.

    وی افزود: صندوق در جهت اصلاح اوضاع بازنشستگان خدمات مختلفی ارائه می دهد و در دوره تازه کاری برنامه های خوبی در حیطه های متفاوت از وام، زیارت، رفاهیات، ورزش و… در دست انجام است.

    توزیع رفاه‌کارت یک میلیونی از شهریور ، افزایش وام مهم بازنشستگان

    افزایش ۱۹ درصدی حقوق بازنشستگان

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه ۱۹ درصد به حقوق بازنشستگان در امسال اضافه شد گفت: کف حقوق از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبرهای خوبی راجع به وام مهم بازنشستگان داشت و اعلام کرد: با همکاری بانک صادرات شمار وام گیرندگان از ۳۰۰ هزار به ۴۰۰ هزار نفر و مب

    تقی زاده خبرهای خوبی راجع به وام مهم داشت و گفت: با همکاری بانک صادرات شمار وام گیرندگان از ۳۰۰ هزار به ۴۰۰ هزار نفر و مبلغ آن از ۴ به ۵ میلیون تومان زیاد کردن می یابد و از شهریور ماه ۵ میلیون وام به ۴۰۰ هزار بازنشسته تعلق می گیرد.

    تلاش جهت ایجاد فراکسیون بازنشستگان کشوری در مجلس شورای اسلامی

    وی با اشاره به اینکه جهت نخستین بار تلاش می کنیم فدراسیون ورزش های کارمندی و بازنشستگان کشوری را ایجاد کنیم گفت: کارگران فدراسیون دارند ولی کارمندان و بازنشستگان فدراسیون ندارند که امیدواریم این مهم را انجام دهیم.

    وی افزود: همچنین جلساتی با نمایندگان از جمله دکتر پزشکیان داشتیم و در صددیم فراکسیون بازنشستگان کشوری را در مجلس شورای اسلامی تشکیل دهیم.

    توزیع رفاه‌کارت یک میلیونی از شهریور ، افزایش وام مهم بازنشستگان

    پیگیری همسان سازی حقوق بازنشستگان

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به فراهم شدن مقدماتی خوب جهت همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: هفته گذشته جلسه ای با نمایندگان کمیسیون اجتماعی داشتیم و امیدواریم به نتیجه های خوبی برسیم. پیگیر قوانین حمایتی جهت بازنشستگان در مجلس هستیم.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبرهای خوبی راجع به وام مهم بازنشستگان داشت و اعلام کرد: با همکاری بانک صادرات شمار وام گیرندگان از ۳۰۰ هزار به ۴۰۰ هزار نفر و مب

    وی همچنین از ایجاد منزل های امید در شهرهای بالای ۵ هزار جمعیت خبر داد و گفت: نشاط افزایی و زیاد کردن فعالیت و امید در بازنشستگان را از طریق توسعه منزل های امید دنبال می کنیم و اختیارات خاص ای به کانون های بازنشستگی می دهیم و بخشی از امور را تفویض می کنیم.

    ایجاد بانک اطلاعاتی فرزندان بازنشستگان و درج تخصص و تحصیلات آنها

    فرزندان بازنشستگان در اولویت به کارگیری در شرکتهای صندوق

    توزیع رفاه‌کارت یک میلیونی از شهریور ، افزایش وام مهم بازنشستگان

    تقی زاده افزود: تلاش می کنیم سهمیه سفرها را از ۱۰۰ به ۲۰۰ هزار مورد زیاد کردن دهیم. کمک هزینه۶۶۰ هزار تومان سفر به ۷۴۰ هزار تومان زیاد کردن یافت و تلاش می کنیم بسته سفر خوبی تعریف کنیم. همچنین در یک ماه آینده بسته حمایتی در درمان و بیمه تکمیلی ارائه می کنیم.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه بانک اطلاعاتی فرزندان بازنشستگان را ایجاد می کنیم گفت: در این بانک تخصص و تحصیلات آنها وارد شده است و تلاش می کنیم در بکارگیری نیرو در شرکت ها و بخشهای زیرمجموعه، فرزندان بازنشستگان در اولویت باشند.

    جلوی رانتها را گرفته ایم

    تقی زاده به ایجاد ساختار ضد فساد در بخش اقتصادی اشاره کرد و گفت: جلوی رانت ها را گرفته ایم و نگاه ما مدیریت در ساختمان شیشه ای و شفافیت هست. کم کردن سفرهای خارجی و کم کردن هزینه ها را در برنامههای خود قرار دادهایم.

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه از هیچ کاری جهت زیاد کردن امید به زندگی بازنشستگان کوتاهی نمی کنیم گفت: همچنین در تلاشیم تا بتوانیم دبیرخانه صندوق های بازنشستگی را تشکیل دهیم.

    وی به رسانه ملی پیشنهاد کرد که برنامه ای هم چون 90 در حوزه اجتماعی تولید کند به عنوان 90 اجتماعی .

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بخش دوم این نشست خبری به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد و راجع به وام بازنشستگان گفت: پرداخت دوهزار میلیارد تومان وام به 400 هزار بازنشسته از شهریور شروع می شود و آنها که تا کنون وام نگرفته اند در اولویت هستند. وام مهم اقساط 36 ماهه دارد و سود آن حداکثر چهار درصد است.

    وی افزود: بالغ بر 85 درصد بازنشستگان تاکنون یک مرتبه وام گرفته اند و احتمالا 15 درصد مابقی نیازی به دریافت وام نداشته اند ولی باز هم در اولویت اند.

    به گفته تقی زاده، بالغ بر 30 هزار بیمار صعب العلاج بازنشسته تحت پوشش هستند. تا کنون خدماتی در بخش بهداشت و دندان ارائه نشده و تلاش می کنیم در بسته های درمانی که قصد داریم تعریف کنیم این موارد را بگنجانیم.

    وی راجع به همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز گفت: تنها سه درصد بازنشستگان حداقل حقوق یک میلیون و دویست هزار تومان را دریافت می کنند. در کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیر هستیم و تلاش می کنیم جایگاه معیشتی بازنشستگان را ارتقا داده و در قانون مدیریت خدمات کشوری فاصله حقوق ها کم کردن یابد.

    توزیع رفاه کارت یک میلیونی از شهریور

    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین از ارائه رفاه کارت به بازنشستگان خبر داد و عنوان کرد: این بحث در دستور کار صندوق است و قصد داریم این کارت از شهریور ماه به مبلغ یک میلیون تومان جهت هر بازنشسته تعلق بگیرد.

    تقی زاده راجع به بیانات سال گذشته وزیر رفاه مبنی بر تخصیص اعتبار 3400 میلیاردی جهت همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: از این 3400 میلیارد تومان، حدود 1200 میلیارد تومان مربوط به بازنشستگان لشکری و 2200 میلیارد تومان مربوط به بازنشستگان کشوری بود که محقق و زیاد کردن 19درصدی جهت حقوق اعمال شد.

    واژه های کلیدی: صندوق | میلیون | میلیونی | بازنشسته | بازنشستگی | شهریور ماه | بازنشستگان | حقوق بازنشستگان


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار